وظيفة منسق بريد الكترونى - وظيفه من المنزل بربح جيد 700-3000 دولار

هذه فرصة عمل من خلال الإنترنت بسيطة جداً، كل ما عليك هو متابعة بريدك الاكترونى و متابعة عملائك. بعائد مادى من 700 الى 3000 دولار شهريا من خلال العمل بدوام جزئي فقط (ما يقارب 5 إلى 10 ساعات أسبوعياً).

[CENTER]26كتاب و تقرير فى البورصة تعلم احتراف البورصة " كتب بالعربى"

قصص للأطفال مصورة و للطباعة و التلوين[/center]

فقط راسلنا و سنبعث لك بالتفاصيل و نرحب بك فى فريق عملنا
faroukgroup@yahoo.com

http://faroukgroup.tripod.com

السلام عليكم
الموضوع ده لسه اوبن ولا خلاص انتهى
لو لسه ممكن اعرف ايه تفاصيله

و عليكم السلام و رحمة الله و بركاته
اولا اهلا بيكى فى المنتدى
الموضوع لسه شغال و يعتبر فى اشده و انشطه
كل ما عليكى ان تتعاملى مع المشترين منك عن طريق بريدك الاميل
و حتتعاملى فى كتب لدوره البورصة و كذلك قصص مصوره للأطفال
و للبورصه فانه حيكلفك 40 دولار على دفعتين و ده بالاختلاف عن زملائى المنسقين حيث هم يتعاملو فى 5 تقارير/ كتب ب 100 دولار على خمس دفعات
و كذلك لقصص الاطفال المصورة صالحه للطباعه و التلوين فثمن المجموعه (4 قصص) 3 دولار
للتفاصيل ارجو زياره:
FaroukGroup.tripod.com
و الله الموفق

علشان تتأكدى ان البرنامج شغال حتخدى 15 يوم فى الاول و سنرسلك ملفات و تقارير تشتغلى بيها و بدون ان تدفعى حاجه و بعد 15 يوم حيكون عندك اكتر من 10 عملاء فى المتوسط و ده حسب نشاطك و نشرك للموضوع فى الويب و عندها سوف تدفعى القسط الاول و سنبعتلك المجموعه الاولى و هكذا
المضوع جميل و مربح بس عاوز شويه حماس و نشاط على الانترنت و اظن ان ده سهل و الله الموفق

السلام عليكم
اخي الكريم انا ابحث عن شيء من هذا القبيل ولكن كيف لك ان تضمن لي مصداقية العمل واذا كان بامكانك اضافة المزيد من الشرح
وشكرا

السلام عليكم
فيه ملفات تشرح الموضوع
اتبعت على الاميل بتاعى و سوف نبعتهملك و نشرك فى البرنامج
FaroukGroup@yahoo.com

إن المدعو محمد فاروق من مصر والذي يعمل كمنسق بريد الكتروني هو نصاب وحرامي لأنني كنت أحد زبائنه ودفعت له الأقساط ولم يرسل لي الكتيبات, لذلك لا تتعاملوا معه ولا تدفعوا له أي مبلغ.

لقد وصلني رسالة تنبيه من السيد عماد شكري مستضيف المدعو محمد فاروق ونبهني من التعامل معه وعدم دفع الأقساط له لأنه لم يدفع الأقساط إلى مستضيفه وبالتالي لم يستلم الكتيبات, ولكن للأسف وصلتني رسالة التنبيه متأخرة وبعد أن دفعت الأقساط لذلك أريد أن أنبه الآخرين منه.

من يريد أن يعمل كمنسق بريد الكتروني عليه التعامل مع السيد عماد شكري فهو شخص صادق وأمين.

وبريده الالكتروني هو munassik [at] yahoo.com

ومواقعه الالكترونية هي

[CENTER]http://www.freewebs.com/munassik

http://www.munassik.4t.com

[/center]

بارك الله فيكم

الإسم : نبيل
اللقب : سعيدون
تاريخ و مكان الإزدياد : 24 جانفي 1983 بطولقة ولاية بسكرة دولة الجزائر
الشهادات : مهندس دولة في الهندسة المدنية
مباديء في SAP2000 v9
العنوان : حي 400 مسكن عمارة رقم 30 طولقة ولاية بسكرة الجزائر
العنوان الإلكتروني : [U][COLOR=#0000ff]saidoun_nabil@hotmail.fr[/color][/u] أو [U][COLOR=#0000ff]saidoun_nabil@yahoo.fr[/color][/u]
الموبايل : 079 30 70 50

ممكن ارسال اوتوكاد2007 او 2008 على ايميلى masas_2010@yahoo.com
اخوكم مشرف معمارى يريد تعلم الاوتوكاد00000000000

انا مش فاهمة هو انا هدفع ولا هقبض
يا جماعة احنا عايزين اللى يدفعلنا مش احنا اللى ندفعلة ومع احترامى دة من وجهة نظرى مش مصداقية للعمل انا كنت فاكرة ان دة عمل جاد وهقدر ادر دخل كويس لنفسى ولأسرتى…
ارجــــــــــــــــــــــــــــو الافادة

لا حضرتك هتدفعي على أمل انك تقبضي لكن في النهاية مش هتقبضي أي حاجة لأنها مجرد عملية نصب منتشرة جدا في النت

هل هذا العرض لسه شغال لو شغال لوسمحت بلييييييييييز ده ايميلي واريد منكم التفاصيل وكيف اشتغل هذه الوظيفه ومن امتي ابدا العمل بهذه الوظيفه علي فكره انا بقعد علي النت 24 ساعه
www.hnema@yahoo.com

اريد العمل فى المنزل لانى لااستطيع العمل بالخارج ولكنى لم افهم بعد كيفيه العمل فى هذا المشروع فان تكرمتم اعاده الشرح باسلوب مبسط مع العلم باتقانى التام للغه الانجليزيه ولكننى مازلت اتعلم الكمبيوتر مع العلم باننى فى غايه التحمس تجاه العمل

ممكن ترد على اريد الاشتراك كيف ممكن

برجاء كتابه البريد الالكترونى بالعربية
احمد.مصطفى144 ات جميل.كوم

<SPAN id=text_1_wrapper><SPAN id=text_1><SPAN lang=AR-SA><FONT size=6><FONT face=arial,helvetica,sans-serif>إحذروا من التعامل مع شخص يدعى عماد شكري مقيم في رام الله - فلسطين, وظيفته سرقة البريد الإلكتروني عن طريق ما يسمى منسق بريد إلكتروني و ابتزاز الضحايا

تكرار

<SPAN id=text_1_wrapper><SPAN id=text_1><SPAN lang=AR-SA><FONT size=6><FONT face=arial,helvetica,sans-serif>إحذروا من التعامل مع شخص يدعى عماد شكري مقيم في رام الله - فلسطين, وظيفته سرقة البريد الإلكتروني عن طريق ما يسمى منسق بريد إلكتروني و ابتزاز الضحايا