أسهل طريقة مضمونة للتحميل من ربيد شير بدون إنتظار، بدون برنامج ولا تغيير Ip وغيره

بالنسبة للتحميل من الرابيد شير … فصدقوني هو الموقع الأفضل و الأسرع…
أما عن مشكلة الإنتظار فيه فهي محلولة صدقوني ما هي صعبة ولا بدها برنامج…
ولا أي شي خطوة بسيطة و سهلة و عادية تستطيع بعدها أن تحمل ملف مرة أخرى خلال دقيقة أو دقيقتين…
و إنسوا المواضيع الكثيرة في المنتديات للبرنامج الفلاني و تغيير ip و غيرها من الطرق المعقدة والتي في الغالب لا تعمل…
أما لماذا أستعمله… فصدقوني هو الأسرع حيث كنت أنزل الكثير من الملفات الموضوعة على أكثر من موقع (ومنها megaupload, mihd, gigashare, sharedzela, filefactory, … و غيرها)
و كانت الروابط الأسرع هي من rapidshare لهذا أستعمله من ذلك الوقت حتى اليوم…
إن شاء الله بعد ما تجربوا الطريقة رح تدعولي…
الشرح بالصور موجود بالرابط:

http://rapidshare.com/files/82458417/subject.rar

أرجو أن أستطيع إفادتكم…
التوقيع: أحمد.

السلام عليكم أنا اخوكم محمود فؤاد الصعيدى وكل مادخل فى حاجة تقلولى اكتب رد وشعارف على ايه هوانا شفت حاجة على شان اكتب رد ياجماعة حد يعرفنى اروح فين واجى منين انا اول مرة اشترك خسمكو النبى مادوخونى

أشكركم على حسن تعاونكم معى مع ان مافيش حد عبرنى وعرفنى حاجة معلش هو الزمن ده كده وجزاكم الله خيراً وعلى العموم ان كان فية مهندس او فنى يقدر على ان يفهمنى من أين ادخل على دوائر كهربائية وخلافة انا بريدى هو
houda_fouad@skype.com
ومن علمنى حرفاً جزاة الله خيراً
وان كنتم مش فاضيين ارسلو لى 25قرش ثمن مانتو دوختونى فى الجرى والبحث وكل شوية اكتب رد اكتب رد رد على ايه ياخويا ان ماشوفت حتى رسمة كهرباء ولاحتى فيوز اصبر بيها نفسى عقبال ماتدخلونى بكرة على المفتاح وبعدة على البريزة وهكذا واكون عجزت وقربت اموت ولسى بتعلم اللمبة والدواية ودوائر الكنترول تبقو تعرضوها يوم القيامة وعلى العموم الشكر جزيل الشكر لكل الى مش هايعبرونى

التحميل صعب كثير ما بعرف كيف بيصير
ليش التحميل ما هو مباشر

يا اخي كملوا الشرح للاخير
عم نعمل الخطوات حتى الرقم و نكمل وين عم يتم التحميل

فعلا فيل التحميل اسهل

هجرب وربنا يستر… مشكوور اخوى والله ماقصرت

شكرررررررررررررررررررررررا

how you do that

هذا رابط آخر للشرح… على موقع آخر…

http://www.4shared.com/file/41635578/92b132da/dont_wait_on_rapidshare.html