نجاح جديد لأخينا المشرف Solidworks2010

أحبتنا الكرام

لقد استطاع والحمد لله أخونا المشرف أن يجتاز اختبارين جديدين في السوليدووركس لكي يصبح أخونا حاصل على شهادة احتراف البرنامج الأساسية وفي أعمال الصاج Sheet Metal وفي أعمال الهياكل المعدنية weldaments

الف مبروك مجدداً ودائماً لمشرفنا المجتهد، وألف مبروك للمنتدى أن يكون من مشرفيه مثل أخونا أحمد عايش

وعقبال الجميع

انا عايز اعرف حاجه يا ابو انس دلوقتى اولا انا عمرو قدرى

الكلام الكتير دا بحس انوا محدود فين الاتاحة بالكلام دا هوه الراجل دا بيروح فين ولا بيعمل انا مش فاهم اى حاجه يا ريت لو توضيح اكتر عن موضوع الشهادات دى رجاءا يا ابو انس

أهلين بيك يا باشمهندس عمرو، قبل ما أتكلم أحب أعرف الناس بيك، أخونا عمرو أحد الزملاء الجدد معنا في المنتدى وعنده لنا وعود إن شاء الله ربنا يعينه ويوفيها، وهو حاصل على شهادة احتراف السوليدووركس

بعد كده أرجع لك تاني يا هندسة، كل إللي عمله أخونا أحمد عايش إنه نفذ الكلام إللي أنا لي أكثر من أسبوعين أطالبك إنك تعمله، أو الشخص الذي تحدثت عنه أنه هو الذي يريد الاختبار، هل جاوب على الاختبار؟ هل أرسله للإيميل الموجود في نهاية الاختبار؟ هل تابع مع الوكيل شركة كاد كام سيم وعلم منهم المراد عمله؟ هل وهل وهل؟ هذا ما فعله أخونا أحمد عايش وما فعلته أنا أيضاً ولكني خايف ادخل الاختبار ولا أوفق ولكني إن شاء الله سأجرب والله المستعان

اخي الكريم عمرو
والله انا ما بعمل حاجة اكتر من اللي حكالك ياه الاخ ابو انس الا اني بتمرن كثيييييييييييييير قبل الامتحان وبقدم الامتحانات بدقة وسرعة

اخي عمر راجع هذه الروابط مهمة بالموضوع

http://www.almohandes.org/vb/showthread-t_49014.html

http://www.almohandes.org/vb/showthread-t_49882.html

واعمل اللي مطلوب فيها وبيصير باذن الله لكن اريد التنويه هنا بان الوكيل الرسمي يحتاج فترة اقلها 5 ايام للاجابة على استفساراتكم وطلباتكم وذلك لان الضغط شديد ولكن الاجابة تأتيك صدقني وانا جربت مرتين اول مرة البروفيشسينال والمرة الثانية بالصاج والهياكل المعدنية

نصيحتي لك خلال ما الوكيل يرد عليك ان تتمرن للامتحانات جيدا لانها ذات مستوى تقني دقيق جدا
واي استفسار انا جاهز

صحيح اخوي ابو انس شكرا لك مرة اخرى على المباركة
الله يبارك فيك وعقبال عندك وعند الشباب

على فكرة يا أحمد أنا لاحظت إنك الوحيد في الأردن الحاصل على شهادة احتراف أعمال الصاج وأعمال الهياكل، ما شاء الله عليك

وبرده مش هاننسى بقية مشرفينا من شركة كاد سيم ونبارك لهم جميعاً على حصولهم على شهادة الخبرة CSWE التي حصلوا عليها جميعاً في اسبوع واحد في شهر سبتمبر الماضي.

نعم وانا ابارك لهم ايضا فهم اصحاب خبرة على مستوى الوطن العربي كاملا وعلى مستوى العالم

شكرا يا ابو انس شكرا يا solidworks2010 اسف انا معرفش اسمك الفييييييييييييين مليييييييييييييون ملييييييييييار مبروك عقبالى لما اخد ال surfaces و CSWE حقيقى هتجنن عليهم
المهم يا ابو انس انا والله العظيم من الاسبوع اللى فات جبت الراجل من بيتهم عندى وفضل يحل فى الاسئلة لحد 2.5 بليل والله وهوه لسه عندى فى البيت وبعتنا الاجابات اكتر من 35 مرة واخرهم كان لسه امبارح والله لكن للأسف مفيش اى حد بيرد انا مش فاكر الايميل كان ايه بس هوه تقريبا يا ابو انس كان Support@cadcim انا مش فاكره اوى كان فيه 123 باين وزى ما بقولك كدا مفيش اى حد رد اطلاقاً بصراحة مش عارف اعمل ايه ف الموضوع دا يا ريت لو توضحلى هما الناس دى معندهومش ارقام تليفونات سايت خاص بالموضوع دا زيادة تأكيد للتواصل اى حاجه يعنى يا ابو أنس …

ثانيا انا فى ناس عمالة تبعتلى رسايل على السايت التانى وعمالين يكلمونى و و و و المهم انا اصلا مش عارف اقول ايه للناس دى يعنى انته دبستنى ولا قولتلى اى حاجه ولا هنعمل ايه ولا هنبتدى امته ولا منين وهى دورة ولا عبارة عن اسئلة واجابات ولا ايه بالظبط انا مش فاهم بس انا هسوحهم هنا عليك انا قلتلهم ان انته المسؤل عن الموضوع احسن فى ناس عايزه تجيلى البيت هخليهم يجولك انته يا معلم …
انا رغيت كتيييييييييييييير اوى بس انا بصراحة متغاظ من الموضوع الشهادة دا اوى والسلام ختام