فكره هايلة لها اجر كبير جدا جدا ومربحة جدا

[CENTER][SIZE=4]السلام عليكم ورحمه الله

انا عندى فكره هايله جدا مين عايز يعمل مشروع براس مال بسيط جدا ونسبة نجاحه مضمونه 100% ان شاء الله وكمان مايخدتش وقت كبير وبرغم كل ده مربح جدا وليه اجر وثواب عظيم جدا جدا.
عارفين كل ده يتحقق ازاى من:

برناااااااااامج حفص

طبعا عايزين تعرفوا ايه هو برنامج حفص؟وفين فكره المشروع المربحه جدا دى صح؟

انا هقولوكوا البرنامج ده هو احدث تقنيه فى العالم لتعليم احكام التجويد لقراءة القران بشكل صحيح بس ذى ما قولت احدث تقنيه فى العالم ليه بقه؟ لانه البرنامج الوحيد فى العالم اللى بيقدر يسمع نطقك فى القران ويقدر يحدد اذا كان نطقك صح ولا لأ ولو فى اى خطأ يقدر يحدده ليك بالضبط ويقولك ليه خطا ويفهمك ويشرحلك تانى الحكم اللى غلط فى نطقه او فى تطبيقه وده من خلال مئات الامثله الموجوده فعلا فى البرنامج على احكام التجويد المختلفة.
كل ده طبعا بعد ما بيشرحلك احكام التجويد بشكل رائع وبالصوت والصوره ويجبلك امثله وتطبيقات على كل حكم من احكام التجويد.

عرفتوا ايه برنااااااااامج حفص دى فكره مبسطه جدا عنه.
طبعا عايزين تسألونى فين فكره المشروع؟؟؟؟؟؟

الفكره هى ان البرنامج ده نفسه مشروع استثمارى وتمنه وهو رأس المال ليه بقه؟؟؟
لان طريقه تسويقه هى البيع المباشر بمعنى انك بمجرد ما بتشترى البرنامج ده بيكون عندك الصلاحيه انك تدعوا اى حد تعرفه من اقربائك او اصحابك او معارفك علشان يتعرف على البرنامج ويشتريه وبمجرد ما يشتريه انت بتاخد عليه نسبه والفرد ده نفسه لما يخلى اى حد يشترى البرنامج هو هياخد نسبته وكمان انت برغم مش انت اللى خالتوا يشتريه وهكذا…

الفكره دى مضمونه جدا وخاصة ان البرنامج ده حالص على الجايزه الاولى على مستوى العالم لتقنيته وكمان موجز من الازهر الشريف وكمان طريقه بيعه افتى الازهر بإجزها وشيوخ كتير بيمدحوا فيه وليه اسواق فى دول كتير من الدول العربيه وغير العربيه لانه بيقدر تيعرف على لهجه كل دوله .

طبعا مش هعرف افهمكوا ازاى النسب بتتقسم والنسبه دى اد ايه لكن ممكن تعرفوا كل شىء عن البرنامج وطريقه بيعه من خلال انكوا تحضروا البرزينتيشن فى الشركه اللى قامت بأختراعه .
على فكره الشركه دى شركه مصريه 100% وبراس مال مصرى 100% وعقول مصريه .

اللى عايز يعرف اكتر عن الموضوع ويحضر البرزينتيشن ده يكلمنى على رقم 0126309443
او على الاميل على الهوت ميل alahkarem_2005@hotmail.com
او على الياهو
kokee524@yahoo.com

خالى بالك الموضوع ده فعلا بيعمل ارباح ماهوله بالمقارنه براس ماله و المجهود اللى بتبذله

معلش خت منكوا وقت كبير وصدعتكوا
وربنا يوفقنا كلنا[/size][/center]

بالنسبه الاميل مش مشكله انا هبعت رابط ان شاء الله عليه فيديو يوضح فكره البرنامج وهيكون معاه كل الاميلات اللى ممكن تكلمونى عليها
بس يهمنى اعرف رايكوا فى الموضوع مين اللى يحب يشترك فيها بجد الفكره دى اجرهاااااااا كبير جدا غير انها تعتبر مشروع استثمارى عيجبلك ارباح مش معقوله
ولكل مجتهدا نصيب
وشكرااااااااا

الاميل على الهوت ميل alahkarem_2005
وعلى الياهو kokee524
ورقم التليفون 0126309443

اتمنى اعرف رأيكم ورددكم

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

كل سنه وكل الامه الاسلاميه بخير ويارب على السنه اللى جايه كل واحد يكون حقق امنياته واحلامه
كنت وعدتكم انى ااقدملكم رابط فى فيديو لفكره برنامج حفص هو ده الرابط

http://rapidshare.com/files/148897249/_1581___1601___1589.rar.html

اتمنى تنزلوه ويوضح لكم فكره البرنامج بشكل احسن ويعجبكم
هنتظر رأيكم عن البرنامج
ربنا يوفقنا كلنا

على فكرة البرنامج دوة عمله اصحابي كمشروع تخرج في كلية الهندسة جامعة القاهرة دفعة 2004 اسمهم عمرو مدحت وسامح وكان البرنامج بتاعهم معتمد على دروس الأستاذ أحمد عامر
بس ممكن دوة تشابه برامج
على العموم طريقة التسويق هذه بصراحة ما بستريحلهاش ظهرت أول مرة تقريباً سنة 2002 وأنا أعرف واحد صاحبي اتسجن بسببها
يمكن انتم مش زيهم بس الدين النصيحة

وانا اعرف ناس حققوا منها مكاسب هايله جدا واذا كان صحبك اتسجن يبقه اكيد عمل شىء غير قانونى او شىء غلط مالوش علقه ولا بالبرنامج او حتى بطريقه بيعه

وشكرا على النصيحه

سلام عليكم ورحمه الله وبركاته

ياخى الكريم مش كل صوابعك زى بعضها يعنى لو تاجر حرامى سرق الناس ده معناه ان كل التجار حرميه

اخى الكريم انا اعرف ناس سحققوا وبيحققوا الالاف من طريقه التسويق دى وخاصه انها راقيه جدا

انا شخصيا الموضوع ماشى الحمد لله كويس اوى

يالله ياجماعه اللى كلمنى وبدا فى الموضوع يشدوا حلهم واللى بيفكروا انصحكم ابدا على طول الفكره بجد هتعجبكم جدا وخاصه انها ليها ربح فى الدنيا والاخره باذن الله.

لو كان صوتى حلو كنت اشتركت فورا … مشروع إسلامى رائع سيخرج منه بإذن الله مثل كبار المقرئين الشيخ مصطفى إسماعيل
وعبد الباسط عبد الصمد و المنشاوى والبنا و رفعت و … الخ
أدعو لكم بالتوفيق لكل ما يحبه ربنا ويرضاه … وهو الموفق والمستعان .

29-10-2008

الموضوع ياخى الكريم مش معتمد على الصوت الكريم لانك مش هتكون مقرء فى اذاع او تليفزيزن ولا حتى دى مسابقه
ده عباره عن برنامج بيعلمك احكام التجويد وبيعلمك قرائه القراءن قرائه صحيحه ودى واجبه على كل مسلم ومسلمه
فاربنا يكرمك ا لموضوع فعلا جميل جدا ابدا فيه وانا واثق انه مش هتندم خالص

المشروع ده حلو جدا بس محتاج ناس عزمهم واصرارهم جامد جدا

مش لازم يكون صوتك حلو بس لازم تكون مؤمن بالفكرة الى انت هتاديها

الشيخ عبد الباسط مكانش عرف انه هيكون مقرء كبير وصوت جميل هوه بس حب المبدا وعمل بيه

فعلا والله يااستاذ محمد انا معاك الموضوع ده عايز ناس عزميتهم شديده وعايزين يعملوا شىء مفيد يفيدهم ويفيد المسلمين جميعا

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

ازيكوا ياجماعه عاندى ليكوا مفاجاءه هايله الحمد لله دلوقتى اى حد فى اى دوله او مكان فى العالـــــــــــــم وعايز يكون معانا فى برنامج حفص اصبح دلوقتى ممكن بدون اى مشاكل ان شاء الله
كلمونى وباذن الله هيكون فى عائد كبير جدا
ربنا يوفقكم يارب

السلام عليكم

محتاج وكله فى معظم الدول العربيه لو حد يحب يكون وكيل لينا او حتى يعرف حد ممكن يكون وكيل ياريت يكلمنى ويضفنى عنده

السلام عليكم ورحمة الله

انا عندى فيديو جميل او عن برنامج حفص وسهل جدا

http://www.youtube.com/watch?v=lVjN1qx2tlQ

شكرا
بارك الله فيكم
كل عام وانتم بخير

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

معلش اتاخرت عليكم كنت مشغول اوى بس برده ببرنامج حفص
اللى عايز يعرف اى شىء عن البرنامج يكلمنى على الاميلات
الهوت ميل alahkarem_2005
الياهو KOKEE524

سلام عليكم ورحمة الله