وظائف كتير ، شغل تمام ، فرصة عمل فى مصر ، وظيفه ممتازة

السلام عليكم
انا جيت وجايبلكم فى اول موضوع لية حاجة اكيد بتمسنا كلنا لان كل واحد مننا لو ماكنش مش لاقى شغل اكيد يعرف واحد او اكتر عاوزين يشتغلوا؟ حاجة انا عن نفسى شغال فيها وفولسها تمام انتو عارفين طبعا ان مندوبين التسويق بيقبضو عال قوي نسبة + عمولة( انا مش بحسد) بصو هى شركة متخصصة فى البرمجيات بتوفر فرصة عمل بمرتب كويس قوى وكمان عمولة وعاوزة ناس من كل المحافظات والمراكز وباعداد كبيرة يعنى لو انت من أي محافظة تقدر تلاقي وظيفة تناسبك فى وظايفهم “وظائفهم” وكمان بتسوق عرض استخدام مجانى لمنتجاتهم يعنى حاجة بتبيع نفسها مش محتاجة تعب وكمان ممكن تشتغل من البيت work@home وكمان ممكن تشتغل عدد الساعات اللى يناسبك الشركه اسمها I3SD ادخل على الموقع بتاعها واتعرف على كل المعلومات اللى محتاجها والموقع بنفس اسم الشركه دوت كوم .COM يهمنى ردودكم حتى لو بكلمات مختصرة ، اللهم بلغت اللهم فأشهد وانتو كمان بلغوا علشان ربنا يكرمكم وتقبلوا أو تلاقو حاجة أحسن

الويب سيت بتاعهم هو www.i3sd.com ودى استمارة التقديم http://www.i3sd.com/I3sdApplication.doc تملاها وتبعتها على [FONT=Times New Roman][SIZE=3]jobs@i3sd.com[/size][/font]

الموضوع هام جدا والموقع مفيد جدا www.i3sd.com ويريت الناس تشوفة

مشكور

الشغل دة نصب يا جماعة وانا قولت للأخ الفاضل هذا الكلام فى منتدى أخر

السلام عليكم ورحمة الله

استاذ كنج ميدو … شكرا على حرصك بتوعية الناس
لكن اعتقد انه لازم يكون عندنا علم بالموضوع الاول قبل ما نصدر احكام مرسلة
انا قدرت اتواصل مع مدير الشركة وناس تانيين في الشركة
تاني حاجه انت لو قرات الكلام بشكل كويس من على الموقع هتلاقي انك مش خسراااااااان اي حاجه على الاطلاق بل بالعكس انت بتنتفع قبل ما هم ينتفعوا

ممكن تقرا الموضوع تاني وتقرا الشروط والتفاصيل فبل ما تحك على حد
علشان سوء الظن عاقبته مش حلوة

شكرا ليك وللمنتدى