كلمة صغيرة

[CENTER]السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

بسم الله والحمد لله والصلاة والسلام على حبيب قلبي رسول الله

سيدنا محمد (صلى الله عليه وسلم)[/center]

لما بويع حبيب قلبي أبو بكر - رضي الله عنه - بالخلافة بعد بيعة السقيفة تكلم أبو بكر، فحمد الله وأثنى عليه ثم قال:

“أما بعد أيها الناس فإني قد وليت عليكم ولست بخيركم، فإن أحسنت فأعينوني، وإن أسأت فقوموني، الصدق أمانة، والكذب خيانة، والضعيف فيكم قوي عندي حتى أريح عليه حقه إن شاء الله، والقوى فيكم ضعيف حتى آخذ الحق منه إن شاء الله، لا يدع قوم الجهاد في سبيل الله إلا ضربهم الله بالذل، ولا تشيع الفاحشة في قوم قط إلا عمهم الله بالبلاء، أطيعوني ما أطعت الله ورسوله، فإذا عصيت الله ورسوله فلا طاعة لي عليكم”.

واني لاقول كما قال اول الخلفاء

ابو بكر (رضي الله عنه)

بس انا عاوز اقول كلمة صغيرة

كدا يعني

ايه يا باش مهندسين

[CENTER]مفيش حد هيباركلي

على ترقيتي[/center]

ولا ايه …!

.

[FONT=Traditional Arabic]

[/font]

.

دا انا بقيت مشرفكم الجديد

وانتو فاهمين بقا

ما هو المشكلة إني زي ما قولتلك إني ما بعرفش أشوف مواضيعك كويس علشان موضوع عمى الألوان…
شوقت بقى أنا إللي لي كلمة صغيرة وإني يابطل باركت لك في أول يوم صرت فيه مشرف بس طبعاً مش هلاقي الرابط بسهولة لكن راجع مواضيعك في ذلك اليوم وهاتلاقيني باركت لك

والحاجة التانية يا هندسة، إن لما أصبحت مشرف في منتدى تحت خـــــــــــــــــــــــالص اسمه منتدى المشرفين، روح هناك وهاتلاقي موضوع من أخينا عبد الظاهر بيبارك لك فيه، بس برده مش هاديك الرابط ودور على الممنتدى بنفسك

الـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــف مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــبروك

بارك الله فيك يا ابوأنس وأقول لاخى عميل خاص الفيديو الجميل ده ممكن تعمله أفضل تضع فيه شعار المنتدى وخريطة بدل التعريف الخاص بك المهم يوجد موضوع للمباركة للمشرفين الجدد
http://www.almohandes.org/vb/showthread.php/-47025.html

السلام عليكم
الف مبروك يا باشمهندس

انا متشكر قوي يا جماعة
وعلى فكرة يا باش مهندس ابو انس
انا قرات تهنئتك انت والاخ عبدالظاهر
فور اضافتهما ورحت كمان منتدى المشرفين
.
.
وبالنسبة للاخ عبدالظاهر
انا فعلا اعمل الان على انتاج مقطع فيديو
حتى ارفعه على موقع YouTube كدعاية لمنتدى المهندس