إذاعه شبابيه فيها احلى الدروس


(mona-alsaieg) #1

[CENTER]إذاعه شبابيه فيها أحلى الدروس

[/center]


[CENTER]
راديو صوت الإيمان[FONT=Times New Roman]
اذاعةشبابيه من قلب [COLOR=#000000]

بيحب الخير والحب[/color]
[[/font]
http://www.emanlive.com/radio/index.php
,[FONT=Times New Roman]

[URL=“http://www.eman-voice.com/home/images/listen.png”]
لكل العرب في مصر و خارج مصر
احنا راديوعلي الانترنت يمكن مش الاول بس اكيد مختلف ,عملها شباب بيحبوا الاسلام ,
علي راديوصوت الإيمان هتعيش جو الإيمان
,و عشان كده احنا ,اذاعةشبابية ,فيها اجدد واحلى الدروس
,هتلاقي دروسقبل كدة ماسمعتهاش
,وناس قريبين منك ماتنساش ,و علي راي المثل تعرف محطتنا, اعرفها ,سمعتها , لا , تبقي ما تعرفهاش
,و اللي مايعرفناش قوله ان احنا اذاعة صوت الايمان ,عيش جو الايمان ,بنخاف مش قوي, بنحب قوي , بنحس قوي قوي .هتحس ان احنا معاك في بيتك , و فسحتك و شركتك ,

[URL=“http://www.eman-voice.com/home/images/listen.png”]

(اذاعة صوت الايمان قلوب بتحب ربنا )
راديو صوت الايمان ,اذاعة الإسلام ,محطة صوت الايمان

رابط الإذاعة
http://www.emanlive.com/radio/index.php](http://www.emanlive.com/banners/e3lan-150.jpg)
[/font][/center]