يا فقعة مرارتي على حال بلاد المسلمين

//youtu.be/http://www.youtube.com/watch?v=0yUjhjHHYsc&feature=related

انت عارف يابونس انت عملتى ايه انت حرقتلى دمى على الصبح على سموه العيل الى بيبوسو ايده
اعمل ايه انا دلوقتى ضربتلى اليوم يابونس
اللهم ارفع غضبك ومقتك عنا

يعني أنا تتفقع مرارتي لوحدي.
هل سمعتي المذيع وهو يقول “مولاي” على هذا الطفل المسكين.
فعلاً أنا الطفل ده صعبان علي جداً، يعني أنا أذكر لما كنت طفل وأبي ياخدنا لحديقة الحيوان في الجيزة كنا نسعد جداً يرؤية الحيوانات واللعب معاها،
أما هذا المسكين فلم يتمكن من أي من ذلك، بل لم ينطق بكلمة واحدة بل لم يتمكن من تمعين النظر في المشاهد التي تشد نظر الأطفال مثله، والسبب إنه

[CENTER]مولاي
صاحب النعمة
ولي العهد
الأمير
سيدي
الحسن بن محمد

[RIGHT]بجد في السلام الوطني كانوا المفروض يشغلولوه

كوتوموتو يا حلوة يا بطة.
[/right]
[/center]

عيب يا جماعة سيادة الامير انتوا فى ايه ما هيه ناقصة عيال كفاية حرام عليك يا ابو انس المفروض فى نهاية الجولة يعطله شيكولا ومصاصة

ماهو احنا اللى بنصنع الفراعنه بالعمايل اللى زى دى لما عيل طوله متر وقائد كبير يوطى يبوس ايديه وبيقولوا مولاي ؟؟؟ ده حتى عيب على السيف اللى شايله حتى لو خشب يعنى
متوقع ده لما يكبر بقي ويبقي حاكم هيعمل ايه ؟؟؟
دول بيبوسوا ايديه من دلوقتى

انت مستغربة ليه انت لو تعرفي تاريخ أبوه وقصة “الحدث السعيد” التي أعتق فيه 7179 سجيناً أستح أن أذكر سببها في المنتدى.
لو شوفتيه وهو بيذبح الخروف (أقصد وهو بيقتل الخروف لأني متأكد إنه ما انذبح لأني بأذبح بيدي وعارف الذبح)[FONT=Times New Roman][SIZE=3]
لأ والعجيب إن فيه واحد جاب له فوطه يمسح إيده

[/size][/font]
//youtu.be/http://www.youtube.com/watch?v=N_SgnJWjvBA&feature=player_embedded

والباشا مسمي نفسه أمير المؤمنين، وللعلم فمملكته هي المملكة الوحيد التي لم يصل إليها الفتح العثماني ولا الفتح العباسي وكانت مملكة مستقلة على مر التاريخ وللأسف أن دولة المرابطين كانت من المغرب وهم الذين جددوا الحكم الإسلامي في الأندلس بعد انهيار الأمويين لفترة كبيرة لا أذكرها.

ثم جاء أمير الرقاصين ليلي عهد المرابطين.

والصورة دي فيه أسوأ منها بكتير

والله الراجل ده لو أهل المغرب كلهم قالوا “بخخخ” في نفس واحد، بجد ليسيب لهم البلد ويمشي وممكن ينسى ولي العهد بتاعه.