شركات الطيران الخاصه في مصر

اشكرك على المعلومات الجميلة اللى افادتنا بيها واللى من المؤكد انها كانت مجهوله لناس كتير متعرفش غير شركتين على الأقل وانا واحد منهم

انا تحت امركم وسامحوني على التاخير بسبب الامتحانات

اخى العزيز / الطيار المنوفى
شكرا على افادتك لى ويا ترى ممكن الاقى شغل فى احدى هذة الشركات علما بانى كنت مراقب جوى

مشكووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووور على المعلومات

الاخ المراقب

سامحني

انتا شغلك مراقب في المطار
يعني تبع وزاره الطيران مش الشركه

انا فى اعدادى لسة معرفش اخش طيران ولا لاء سمعت ان مفيش شغل لطيران انا بقول ان ميكانيكا باور احسن من طيران ارجو الرد

لاتنين ليهم مستقبل بس الطيران بيمزك في مصر لانك الوحيد انتا والقاهره وس

اما باور ففي كل هندسهفي مصر يوجد باور وكتار اوي

ارجو من سيادتكم تعديل بيانات هذة الصفحه لان بها كثير من الاخطاء

ارجو من سيادتكم تعديل بيانات هذة الصفحة لان بها كثير من الاخطاء

اخى العزيز الطيار المنوفى طلبت منك سابقا تعديل صفحة الطيران الخاص فى مصر برجاء الاهتمام جدا جدا جدا لانى محتاج العنهوين الصحيحة معلهش هتتعب معايا شوية بس انا محتاجها ضرورى جدا جدا للاهميه لانى ذهبت الى كذا شركة وجدت فيها تغير كتير حصل وبعضها غير عنوانها

اخى العزيز الطيار المنوفى ارجو منك اضافة عنوان الشركة المصرية الجديدة

ايها الطيار صديقى انتا بتتكلم عن قلة الاجور . انا بقترح عليك تعملنا موضوع عن الاجور اوحتى تقلنا هى بتدا من كام اخرها فين مع الشروط من خبرة و خلافه.وشكرا سيدى

السلام عليكم انا طيار من العراق * العمر 42 سنة * احمل عدة شهادات طيران ابرزها معلم طيران متقدم * ارغب بالعمل في مصر او اية دوله حسب ما تراه الشركه وهذا ايميلي hmr_m67@yahoo.com ولكم مني جزيل الشكر والاحترام

بارك الله فيكم وسنقوم بلرد على استفساراتكم انشاء الله

يا جماعة الشغل فى مجال صيانة الطيران لازم ليه كوسة كبيرة خصوصا فى بلد زى البلد دى انا جربت فى شركات الطيران و لا حياة لمن تنادى و فى نفس الوقت زميل لى بيشتغل فى شركة طيران محترمة و كان نازل دور تانى و اشتغل قبل ما تطلع الشهادة و تحيا الكوسة

جزاك الله الف الف الف الف خير