إيه أحسن مكان آخد فيه كورس متلاب في مصر

[CENTER][FONT=Tahoma][SIZE=3][COLOR=Navy]السلام عليكم يا بشمهندسين ويا بشمهندسات

أنا لسا لا أفقه شيء ف المتلاب وكنت ناوي آخد كورس متلاب ف الأجازة دي

لو أي حد يعرف يدلني آخد فين الكورس دا ولا فين الهيئة المعتمدة اللي ف مصر اللي بتدرسة وتكلفة الكورس هتبقا ف حدود كام مع العلم إني ف مدينة الزقازيق في مصر

مستني الرد على أحر من الجمر عشان ألحق أحجز الكورس

شكرا مقدما
[/color][/size][/font][/center]

إيه يا بشمهندسين هوا السؤال صعب قوي للدرجادي ؟؟

السلام عليكم يا بشمهندس

انا اللي اعرفه

هندسه القاهره وسنتر جلوبال ماكس في المعادي

شكرا بشمهندس عبد الرحمن ع الرد بس هل هما معتمدين ولا متعرفش

حضرتك لو المهم ان المكان يكون معتمد دى حاجة اما عن احسن مكان فهو جلوبال ماكس

شوف يا بشمهندس انا علي حد علمي ان mathworks ملهاش وكيل في الشرق الاوسط وبالتالي مفيش ولا سنتر معتمد من الوكيل او الشركه الام

يعني جلوبال ماكس او سيرا او جامعه القاهره كلهم بيدوا شهادات لكن الشهادات دي ملهاش دعوه بالشركه الام دي معتمده من مكان الدوره باستثناء جامعه القاهره انك ممكن توثق الشهاده بتاعتها من وزاره الخارجيه

نصيحه مني بقي:

مفيش مكان من دول بيديلك كل حاجه يعني كده كده انت هتشتغل علي نفسك كتير اوي عشان تبقي كويس في الماتلاب

وربنا يوفقك

[CENTER][FONT=Tahoma][SIZE=3]ما هوا يا بشمهندس محمد أنا مش هطلع برا الشرقية وأسافر وف الآخر المكان يكون مش معتمد

ف يا إما ألاقي مكان كويس ف الشرقية يا إما أطلع برا الشرقية لمكان معتمد
[/size][/font][/center]

[CENTER]جميل جدا يا بشمهندس … إنتا كدا قصرت عليا مسافة كبيرة جدا … هيا القصة كلها في اختيار السنتر اللي هاخد فيه إني لما أحطه ف السي في يبقا له وضعه وتقله … ومن ناحيتي أنا هعمل اللي عليا وزيادة بإذن ربنا

معلش لو فيها رخامة … لو تعرف إذا كان لسنتر جلوبال فرع ف الشرقية ولا لأ أو ع الأقل لو له سايت ع النت يا ريت تكتبه
[/center]

[CENTER][FONT=Tahoma][SIZE=3][COLOR=DarkRed]طيب هوا إيه أحسن سنتر بيدي كورسات كهربا ق مصر بصفة عامة

حد يسجاوبني يا جماعة الأجازة ابتدت ومينفعش أضيع وقت عشان لو قعدت أجل مش هنجزو حاجة
[/color][/size][/font][/center]