احترامي .. للحرامي!

لا أعرف الكاتب . . لكنه كلام جميل
احترامي … للحرامي !!صاحب المجد العصامي … صبر معحنكة وحيطة … وابتدأ بسرقة بسيطة … وبعدها سرقة بسيطة … وبعدها تَعدى محيطهوصار في الصف الأمامي … ! احترامي … للحرامي … !! [COLOR=#000088][FONT=Arial][SIZE=3]

[/size][/font][/color]احترامي … للحراميصاحب المجد العصامي … صاحب النفسالعفيفة … صاحب اليد النظيفة … جاب هالثروة المخيفة … من معاشه في الوظيفةوصار في الصف الأمامي … احترامي … للحرامي … !! [COLOR=#000088][FONT=Arial][SIZE=3]

[/size][/font][/color]احترامي … للحراميصاحب المجد العصامي… يولي تطبيقالنظام … أولوية واهتمام … ما يقرب للحرام … إلا في جنح الظلام … صار في الصفالأمامي …احترامي … للحرامي … !! [COLOR=#000088][FONT=Arial][SIZE=3]

[/size][/font][/color]احتراميللحراميصاحب المجد العصامي … يسرق بهمة دؤوبة … يكدح ويملي جيوبهيعرق ويرجى المثوبة … ما يخاف من العقوبة … صار في الصف الأمامي … احتراميللحرامي … !! [COLOR=#000088][FONT=Arial][SIZE=3]

[/size][/font][/color]احترامي … للحراميصاحبالمجد العصامي … صار يحكي في الفضا … عن نزاهة ما مضى … وكيف آمن بالقضا … وغيرحقه ما ارتضى … صار في الصف الأمامي … احترامي … للحرامي[COLOR=#000088][FONT=Arial][SIZE=3]

[/size][/font][/color]احترامي للنكوصعن قوانين ونصوص … احترامي للفساد … وأكلأموال العباد … والجشع والازدياد … والتحول في البلاد … من عمومي للخصوصاحترامي للصوص … !!

عرفتم من المقصودين اسكتوا احسن ما

إعجاب واحد (1)

شكرا على الموضوع
جزاك الله خيرا

و جزيتم بمثله

حرام الى هل حد يتعب الحرامي
مشكور على الموضوع

طبعاً يتعب الحرامي فسرقة الشعوب تحتاج الى تخطيط و صبر
اهلاً اختي

خايفين تردوا معاكم حق

شكرا اخ ارور علي الموضوع

كلمات حلوه

شكرا

احترامى وتحياتى لناقل قصيدة الحرامى

كلام جميل اوى يا إياد

جزاك الله كل خير على الموضوع

ننتظر منافساتك فى المسابقة بفارغ الصبر

اهلاً و سهلا يا زغنن
حلوة ارور ده

اهلاً اخي أمير… كويس انك ما قلت احترامي للحرامي
… الظاهر انك بتحب المنافسة
و توقيعك الجميل يدل على ذلك

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اهلا بكم اخونى الاعزاء
جزاك الله خيرا اخى لنقلك لنا هذا الموضوع
وخلى بالك من أمير :sm219:

و جزيتم بمثله أخي أحمد

اهلاً اخي أمير… كويس انك ما قلت احترامي للحرامي
… الظاهر انك بتحب المنافسة
و توقيعك الجميل يدل على ذلك

طبعا يا إياد … انا دخلت المسابقة لأنى أحب المنافسة … وبرضه جزاك الله خيرا على الموضوع

وخلى بالك من أمير

اوك يا سعادة المدير العام … ان شاء الله نسعى لإحزار المركز الاول

الله ينور بس متقولش لحد على اسمى
هههههههههههههههههههه