الجنسيه

احب ان اقترح اقتراح جميل له افاده جميله جدا فى شباب شعبنا العربيه

هو اعطاء الجنسيه لاى احد عربى

بمعنى شاب فى مصر مثلا كلنا نعرف جيدا الحياه فى مصر كيف بتكون من معيشه وخنق فى الشباب بكل معانى الكلمات ليش ما نعطى الفرصه لشببنا العرب سواء كان من مصر او من اى دوله عربيه اعطائه الجنسيه والتنقل بين الدول العربيه كيفما يشاء بس على شرط يكون للشخص جنسيه واحده ياخذها يعنى انا مثلا اخترت اكون سعودى او اخذ الجنسيه السعوديه يبقى ما ينفع اخذ غيرها لعدم طبعا التلاعب بين الدول وبعضها طبعا مع النقاش بين كل ما يحب ان يتكلم فى هيك الموضوع اكيد هيكون له شروط وقوانين انا يمكن ما ادركها جيدا الان لكن انا اتكلم لانى شاب مثل كل الشباب ليش ما نساعد بعضنا لبعض ليش كل واحد منا عنده فكره او مشروع او عمل ما يقدر يستطيع ان ينفزه فى بلده بسبب اشياء كثيره منها الوساطه واصحاب النفوز واشياء اخرى كلنا ندركها جيدا على الاقل نعطى الفرصه للشباب ولعدم تدميرهم بالمخدرات وده سببه البطاله طبعا سواء كانت بمصر او بغيرها ارجو من كل شخص يقراء هيك الموضوع يتفهم الوضع مش بس فى بلده لا احنا اخوه عرب يمكن الا ما تقدر تصنعه الحكومات تصنعه شببها وشعوبها
اسف يمكن مش ملم بالموضوع جيدا بس انا على الاقل عبرت عن شىء بداخلى اتمنى من كل اخوانى الا يدخلون هيك المنتدى وهو منتدى المهنــــــــــــــــــدس يقراون هيك الموضوع 0
ولكم منى اطيب التحيه
اخوكم عماد شاكر دياب