الموقع الغير رسمي لطلبه هندسه طيران جامعه القاهره

بسم الله الرحمن الرحيم

لكل شباب هندسه طيران …ده الموقع الغير الرسمي لطلبه هندسه الطيران جامعه القاهره
الموقع ده يا جماعه إحنا تعبنا جامد فيه وإن شاء الله حيعجبكم , ومش حتصدقوا سهوله تحميل الكتب فيه والفيديوهات والمقالات حتعجبكم جدا

بس ياريت يا جماعه يبقي في تعليقات علشان نعرف إحنا ماشيين كويس ولا لأ , حتلاقوا مكان للتعليقات مع الفيديوهات و المقالات أو ممكن تراسلونا علي البريد الألكتروني الموجود علي الموقع

وحتلاقوا برضه في الموقع منتدي ياريت ماتحرموناش من المشاركه فيه

رابط الموقع أهو

http://www.e-sac.org

انت فين من زمان انا نفسي بقى يكون شامل للدراسه

مجهود جامد بجد ربنا يوفقكم

جزاك الله كل خير

بارك الله فيك انتا رائع

جزاكم الله خيرا يا أخوه علي الرد الطيب …وياريت تشاركوا معانا في إقامه الموقع

السلام عليكم انا طالب فى اعدادى هندسة شبرا ممكن اسئلكو سؤال انا كنت عايز احول القسم هوبياخد تقدير ايه وازاى احول وايه شروط القسم

اخوكم فى الله خالد

انا عايز اعرف المجموع اللى تقبله الكليه من الثانويه العامه محمد ابوهارون طالب يتمنى ان يدخل الهندسه الخاصه بالطيران من سوهاج

محمد

rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

شكرا و جزاك الله خير

سلام… ممكن حد يساعدني؟
ازاي اخش على موقع طلبة هندسة الطيران… كل مادوس على الرابط ميطلعليش!
شكرا احبائي

ياجماعه انا طالب ثانويه عامه وانشالله ناوي ادخل هندسه القاهره قسم طيران الله يخليكوا انا عاوز كلام اكيد من طالب هناك لاني بجد محتار وكل شويا حد بيقولي كلمه شكل هل بيطلب تقدير عالي في اعداد؟؟؟, وصحيح انهم مبيخدوش إلا اعداد قليله بس؟؟,وهل فعلا الدراسه فيه صعبه انا عندي خبره كويسه في الطيران هل اقدر امشي فيه ولا وهل فيه كورسات تقدر تاخدها تتطور من نفسك ؟؟ ولو مقدرتش اشتغل في شركه طيران اقدر اشتغال مهندس مكانيكا عادي؟وايه الاحسن دا ولا معهد امبابه الي بيقوله عليه انا سمعت ان المعهد دا بيخرجك فني مش مهندس الله يخليكوا انا محتاج مساعده في اقرب وقت عشان التنسيق وانا اسف عل ازعاجكم