ميمو هندسه ... الجزء التاني

اديني رجعت اهو بناء على طلب الجماهير…بعد ان نفيت من المنتدى في مجزره تفعيل الايميلات…

جزاك الله خيرا اخونا ابو انس للمجهود الذي بذلته لاعادتي للمنتدى ولك جزيل الشكر…

وحشتوني يا خونا ووحشني المنتدى

وانت ايضا اخي الكريم نتمنى ان الحلقة تزيد ولا تقل ابدا اعانك الله على متابعه ما فاتك ودائما ابو انس فعال للخير ومنقذ للاعضاء

يا أهلاً وسهلاً بالباشا والله يابني كنت وحشني جداً جداً جداً جداً
وكنت متأكد إنك هاترجع، يوم الثلاثاء قلتها للناس هنا في المنتدى يمكن في صفحة الأخت منار قلت “عقبال لما يرجعلنا ميمو هندسه”

يارب بقى نتعلم ونبطل نستخدم إيميلات مضروبة في التسجيل ونستخدم إيميلات بحق وحقيقي علشان نعرف نطمن على أحبابنا لما يغيبوا عنا

على العموم أنا في منتهى السعادة إنك رجعتلنا تاني لأني افتقدتك جداً، وكلامي ده بجد مش كلام وخلاص وربي يعلم ما في القلوب

برده الحمد لله إنك لما رجعت رجعتلنا هنا في مشروع الصديق قبل أي مكان تاني

الحمد لله الحمد لله الحمد لله
تعرف إني امبارح لاقيت في عضو اسمه memo-eng ساعتها قلت في نفسي يمكن يكون هو أخونا الغايب والأدهى إني فكرت إني أراسله بس قلت آيه يا أبو أنس رويداً رويداً وإن الصبح لناظره لقريب

بس صحيح ميمو-هندسة و memo-eng صدفة كويسه

[CENTER][FONT=Arial][SIZE=4]اهلا بك اخي ميو هندسة والله اسعدنا رجوعك الينا من جديد
ننتظر نشاطك في الحلقة شد همتك وابدا على بركة الله
ولكن لا نريد تكاسل بل نريد ان تكون من اصحاب الهمم العالية
كاخوك ابو انس مثلا
بالمناسبة بارك الله فيك اخي ابو انس على مساعدتك لاخينا ميمو للرجوع من جديد الى الحلقة
وايضا على كلماتك التي جعلت اخانا ابراهيم يعود الى الحلقة مصحوبا بهمة ماشاء الله ربنا يوفق

جزاكم الله كل خير
وادام الله المحبة بينكم
وربنا يوفقكم جميعا

[/size][/font][/center]

كنا فى انتظارك اخى الكريم
فمرحبا بعودتك الينا مره اخرى
انى احبك فى الله

شكرا جميعا على الاستقبال الحار …اعاننا الله على استئناف ما شرعنا به…فرحتي بعودتي لكم لا توصف

اهلا وسهلا بك اخي الكريم مرة اخرى…وانا شخصيا عانيت نفس المعاناه وقت تفعيل الايميلات … حملة اجرامية فعلا" ! :slight_smile:

هاأقول للمهندس أحمد الديب

خلاص خلاص، تدفعوا كام وما أقولش

مشرفنا الكريم مش هياخد على خاااطره لانه عااارف اني بقول “اجرامية” لانها بعدتني عن المنتدى العزيز على قلبي :slight_smile: و انت ابو انس من ايمتا شغال بالفتنه !!؟؟؟؟