باركوا للمشرفين أحمد عايش وعزام الحصول على شهادات جديدة

أحمد عايش بيقصد المشكلة بالصفحة الخاصة بالدول
يعني لما نختار الأردن لا يظهر لنا إسم أحمد عايش

مزبوط يا عزام

بس ابو انس: من وين قدرت تجيب هذه الشهادة؟

ألف مبروك للأخ عزام والأخ أحمد عايش
والشكر كل الشكر للمنتدى اللي بعتبر ان قوتو الحقيقية تكمن في تجميع الناس وحب الفائدة لهم بدون مقابل على برنامج كلهم بيحبوه

ويا ريت تعذروني على انقطاعي وتأخري في الرد بسبب سفري الدائم
حقيقي انا بتعامل مع ناس كتير في مجالات السوليد ووركس المختلفة
بس ما بلاقيش محترفين عرب بقوة المشاركين في هذا المنتدى

الله يبارك فيك أخي معتز

وشهادتك هذه بمنتدانا بنعتز فيها

منور المنتدى

أنا عارف قصدك يا عزام، بس لما شكيت إن أبو عايش يمكن بيلعب بديله علينا وقولك مشكلة بالموقع وكلام خربطة، قلت لا!! لازم أشوف بنفسي

إنت بتسأل أبو أنس
مشكلتي إني بس مش راضي اكشف ليكم عن وجهي الحقيقي في المنتدى ده.

منور يا باشمهندس معتز في منتداك في أي وقت.

ستشهد صفحات المنتدى دائماً أنك أول محترف عربي أدرج موضوعاً احترافياً في هذا المنتدى يا باشمهندس.

أنا ىسف إنى التهنئة بتاعتى جاءت متاخرة خالص
دا لأنى كنت بشوف جيشى والحمد لله أخدت إعفاء نهائى و الحمد لله ومباركة بمباركة والله العظيم فرحت من كل قلبى للأخ عزام الشقيق و الأخ الشقيق أحمد عايش وأتمنى أن أكون مثلهم فى السوليدووركس وربنا يجعلهم دائما متقدمييييييييين دايما وربنا يجعلهم مساعدين لينا دايما وكان الله فى عون العبد مادام العبد فى عون أخيه والله فرحان ليكم جدا وربنا يوفقكم و ال1000ف مليوووووووووووووووووون مبروووووووووووووووك

الله يبارك فيك وعقبالك إن شاء الله

أخوى عزام هتكلمنى امتى على الاسكايبى ان شاء الله و رايك ايه فى الكلام اللى قولتهولك على الفكرة اياها ومبروك مرة تانى

وضعنا بهذه الفترة صعب جداً جداً

[SIZE=“4”][COLOR=“DarkGreen”][CENTER]

مبروووووك, مبرووووووك
محترفين, وأكابر , ومزوقين وبشهاده كمان
الله يهنيكم ويهني المنتدى فيكم

[/center][/color][/size]

مبارك للاستاذ عزام والمهندس احمد
بسم الله ما شاء الله يستاهلون كل خير والله
ربنا يوفقكم

الله يخليك و يسلمك و عقبالك

الف مبروك للاخوين عزام واحمد الحصول على الشهادات ولو اننا نعلم ان امكانيتانهما كبيرة في البرنامج وهده الشهادات ماهي الا تتويج لمجهوداتهما وخبرتهما
وانا بقدر فرحتي لهما فانا حزين لانقطاعي عن المنتدى والتي اعتبرها خسارة كبيرة جدا
واخيرا تحياتي لكل اعضاء منتدى السولدووركس و مشرفيه

الله يبارك فيك يا سالم
و الله إلك وحشة
عقبالك إنت كمان لما ترجع وتابع معنا تحصل على شهادة
على فكرة موجود تذكرة مجانية لإختبار CSWA وإنت من الأعضاء المتميزين و تستاهل التذكرة
إذا كان وضعك ينفع رد عليا
وانا بقلك كيف بنفعلك التذكرة

والله إن هذا اليوم يبدو أن صباحه جميل، أمطار-عندنا-، وعماد خلص اختباره والغالي سالم شوران طل علينا، يا رب اجعله فتح نصر وعز وجمع شمل للأمة يا كريم.

منور يا سالم، والله إنه لك وحشه كبيرة جداً. وانت إن شاء الله ما بتخسر، احنا اللي بنخسر بفراقكم. أهم شئ يا رب تكون الأمور والأوضاع هديت عندكم الآن أحسن من الأول.

,والله ياريت لكن احتاج مراجعة قبل

بارك الله فيك اخي ابو انس ومش غريب عليك هالشعور الجميل والحمد لله الامور احسن بس المشكلة في النت تعبان تعبان تعبان وانا والله استاحشت المنتدى والمسابقات والافكار الحلوى

خلص إنت راسلني عالخاص لكي نتدرب مع بعض وأقول لك كيفية عمل إشتراك ببرنامج الإختبار ومنثما يتم تفعيل التذكرة لك إن شاء الله