دروس مهمة جداً بالعربية .. صوت و صورة

merciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

lamma 3ama efta7 el malaf 3am yetlob menni programe el rar password iza momkin te3tina eya la7ata nestafad wa choukrannn

thankuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

شكرا على المجهود الرائع

بارك الله فيك

بارك الله فيك

شكرا اخي عبد المنعم علي هذه المجهودات

الاخ عبد المنعم هذا الملف يحتاج الي Password ارجو مدي به
وشكرا

lakom jazeel chokr ikhwani

شكرا لك يبشمهندس موضوع رائع

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
شكرا جدا جدا جدا
انا كنت محتاج الورد والاكسل اوي عشان الشغل
ودة هيخليني اتعلمهم بسرعة
مشكوررررررررررررررررررررررررر

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
انا مش عارف احملة ازاي

الحمد لله رب العلمين فى كل وقت وكل حين الحمد لله كما ينبغى لجلال وجهة وعظيم سلطانة
اللهما لك الحمد كله ولك الشكر كله يارب العلمين (((أذكر الله))) فأن لم تنساة فهو لم ينساك بفضلة ورحمتة
ورزقة ورحمتة الواسعة وأن نسيتة فأنة لا ينظر اليك بعين الرضا ويغضب اللهما أحفظنا وأميتنا وأنت راضياً عنا
يارب العلمين ولا تمينا وأنت غاضب علينا اللهما أجعلنا من أهل اليمين وأخرج من الدنيا حاملين كتابنا بيميننا
اللهما أرحمنا من عذاب النار ياعزيز ياغفار وحر النار وصهد النار اللهما أسترنا ولا تفضحنا يوم العرض عليك يارب
العلمين اللهما ثبتنا عند سؤال الملكين اللهما نور قبرنا بنور من عندك اللهما لاتظلم القبر علينا وأجعله نور يارب
العلمين وأجعل فوقنا نورا وتحتنا نورا ويمننا نور وشملانا نورا وأحيط بنا نورا اللهما اجعل جلسنا العمل الصلح
اللهما ارحمنا من ضمت القبر وأرحمنا من عزاب القبر وأجعلنا من أهل الجنة يارب العلمين من الجلسين فى رسول
الله محمداً صلى الله علية وسلم اللهما اجعلنا من الشاربين من يدة شربت ماء لم نظماء بعدها من حوض الكوثر
وأجعل أخرتنا رضاك علينا وسيرنا على الصراط المستقيم كلمح البصر وسرعة البرق والرعد اللهما أجعلنا من عبادك
الصلحين يارب العلمين اللهما أخرجنا من الدنيا وأنت راضي عنا وليس غاضب علينا يارب العلمين وأجعل مسونا جنتك
مع رسولنا الحبيب علية أفضل الصلاة والسلام وأخر دعونا الحمد لله رب العلمين…

شكرا

مشكوووووووور أخى على الموضوع الجيد… مجهود عظيم… بارك الله فيك

بارك الله فيك علي الموقع

يعنى كل لما احتاج حاجه لازم اسجل زاكتب رد ويطلع عينى وفى الاخر يطلع الرابط بايظ دى بقت بجد حاجه تقرف اللى عاوز يقدم حاجه عاوز 100 واحد يشكره قصادها ماهو يا خى زى انتى ما بتدى بتاخد لازمتها ايه بقى القرف والتسجيل ويا ريت كمان الروابط شغاله بتضيعو الوقت وتعلو الضغط جتكم القرف

جزاك الله خيرا

مشكور حبيبي الغالي

شكرا يا م.عبد المنعم .الله يبارك فيك ويفتح عليك