دليل شركات البترول فى مصر

شكر صادق اليك استاذ احمد على مجهودك
اخيراً حصلت على الدليل
جزاك الله خير
امانى جمال

shokran gazeelan

جزاك الله كل خير على هذا الموضوع

مشكووووووووور

بارك الله فيك

صباح الخير عليكم جميعا عاوزه اعرف هل الموضوع جدى ام ؟ انا فعلا جديه فى موضوع الشغل وبجد عاوزه اعرف ابعت السيره الذاتيه بتاعتى لميييين وازاى
صديقه جديده للموقع merolina

هايل والله انى فى ناس بتهتم بالحاجات دى وربنا يوفقهم ويجازيهم خير

يا جماعه انا اول مره اشترك على منتدى وعاوز انزل او افتح الدليل ده ومش عارف ارجو الافاده

شكرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

شكرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

شكررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررا

أرجو عرض كل شركات البترول فى مصر مع كيفية الوصول اليهم و ارسال السيرة الذاتية سواء عن طريق البريد الإلكترونى أو الفاكس

أرجو مساعدتى فى البحث عن عمل فى شركات داخل القاهرة، أنا مهندسة خريجة هندسة عين شمس2006 ، قسم المدنى و جزاكم الله خيرا

جزاك الله خيرا على الدليل انا صحيح مش هشتغل في الشركات دي بس انا كنت عاوز الدليل علشان انا عندي مطبعة وكنت عاوز اعمل معاهم شغل
وشكرا بس انا عاوز اعرف ازاي افتح الدليل ده والاقيه فين

شكراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

بعد اذن الباش مهندس أحمد إني أرد بالنيابة عنه لأنه ممكن يكون مشغول و مش عارف يرد على الأسئلة اللي فاتت … وربنا يجزيه كل خير على موضوعاته الرائعة اللي بيقدمها في المنتدى .
بالنسبة لكيفية تحميل الملف … بعد ما تضيف الرد ارجع لأول صفحة هتلاقي الملف موجود في أول موضوع الملف موجود في المرفقات (pdf) وبعد ما تحمله هتلاقي أرقام وعناوين كل شركات البترول في مصر بلااستثناء ولكن الأرقام دي هي أرقام الإدارات فانت ممكن تتصل بيهم بالرقم المتوفر يعني وتسأل عن رقم الموارد البشرية لو عايز تبعت السيرة الذاتية … هو الموضوع تعب شوية بس لازم تتعب علشان تلاقي … لان ممكن لو بعت على أرقام الفاكس على طول يكون مصير سيرتك الذاتية الضياع والنسيان … إلا إذا عرفت اسم رئيس مجلس إدارة الشركة مثلا ووجهته له مباشرة باسمه كطلب توظيف … أو انك تسأل مثلا على عنوان المصنع نفسه وتروح بنفسك … بس دي مش ناجحة أوي عين ولكن البعض بيتبع هذه الطريقة … وزي ما قال الاباش مهندس برقوقي انه ممكن يستخدم الدليل استخدام اخر … ده برضه ممكن بس لما تتصل بارارقام الموجودة في الدليل اسأل على قسم المشتريات وخد رقمهم أو الفاكس بتاعهم وروح سجل عندهم في قيد الموردين او استفسر عن كيفية التعاقد معاهم للتعاون في مجال الطباعة … بس هو قسم المشتريات هيدلك يعني …
انا باعتذر الباش مهندس احمد اني رديت بدلا عنه كمان مرة ولكن انا حاسس ان دي اقل مساعدة ممكن اقدمها له …
وربنا يوفق الجميع ان شاء الله

إعجاب واحد (1)

شكرا لك ونتمني منك المذيد

شكرا علي المجهود العظيم اللي انت بتبذله

مشكووووووور