إلى طلبة معهد أمبابة

الى كل من يسأل عن معهد هندسة طيران
انتظرونى اليوم الساعة الثانية صباحا
شكرا

كلامك مظبوط يا باشمهندسانا كمان من طلبة المعهد دا اديلى 3 سنين بس بجد دكاتره محترمين جدا ومستوى تعليمى عالىعلى فكره انا ميكانيكا باور طيران

و الله يا باشمهندس انت كلامك صحيح 100 فى 100 أنا خريج المعهد و بعدين ال w.o. مصر للطيران قفلها خالص و كل ما تقدم لاى مجال يقوللى انت خريج طيران ايه اللى جاب الطيران لأى من المجال دى و الله الواحد فى منتهى التعاسة

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اولا انا لسه جديد فى المنتدى وانا باتشرف بان انا فى المنتدى ده وعايز اخد رأيكوا فى شىء انا من وانا صغير نفسى أبقى طيار مدنى ولسه الحلم ده معايا لغايه دلوقتى ف لو سمحتم عايز اى اخ كريم يقولى ادخل اى معهد واه هى تفاصيل المعهد واه مستلزماته ولكم جزير الشكر لو سمحتم اى حد يكلمنى على المنتدى او على ايميلى اههpiko_mahmoud2010@yahoo.com

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اولا انا لسه جديد فى المنتدى وانا باتشرف بان انا فى المنتدى ده وعايز اخد رأيكوا فى شىء انا من وانا صغير نفسى أبقى طيار مدنى ولسه الحلم ده معايا لغايه دلوقتى ف لو سمحتم عايز اى اخ كريم يقولى ادخل اى معهد واه هى تفاصيل المعهد واه مستلزماته ولكم جزير الشكر لو سمحتم اى حد يكلمنى على المنتدى

السلام عليكم

انا ياجماعه فى معهد طيران امبابه السنه الثالثه
يابشمهندس كل حاجه قسمه ونصيب وبجد ربنا مبيضيعش تعب حد
واهم حاجه تكون انت راضى عن نفسك ومتأكد انك عملت الى عليك وبجد ربنا كبير
لا تيأس من رحمه الله

نشكركم على ردودكم الرائعه
وكما قال زملائي واحبائي
كل شيء نصيب

[ol]
[li]اشكرك مع تحياتي محمد علي بيصار [/li][/ol]