للتعارف من هندسة منوف

السلام عليكم
أنا من خريجى هندسه منوف القدامى واحب أن أتعرف على مهندسى هندسة منوف الجداد والحاليين وأنا على إستعداد للاجابه على أى إستفسار بخصوص أى شيىء فى أقسام الكليه الثلاث من واقع تجربتى فى الدراسه والعمل

وأتمنى ان نتواصل جميعا نحن زملاء الدراسه

ولكن قبل أى شيىء أحب أسأل عن دكتور فتحى كيف حاله وهل تزوج أم لا وهل ترك الكليه وسافر أم لا ؟ لانه هو دكتورى المفضل (كان معيد فقط على أيامى)

وأتمنى له ولكم كل التوفيق والنجاح

أين أنتم يا شباب ؟

نريد النقاش والتواصل … أعمل إن الكل ينتظر النتيجه على أعصابه وبالنجاح والتوفيق للجميع

يا أخي الكريم أنت لم تقدم نفسك لمن تريد أن تتعرف عليهم فماذا تنتظر … لك تحياتي

مرحبا بك أخى محمود أنا اخوك محمد
مهندس إتصالات
اشتغل حاليا فى شركه هواوى الصينيه فى مجال تركيب أبراج المحمول
يسعدنى التواصل مع زملاء الكليه

اهلا بكم انا نوزا جامعة الازهر وقدمة السنة دي تمهيدي ماجيستير عندكم ادعولي بقي

أنا طالب جديد في الفرقة الإعدادي و عاوز أسأل عن إمكانية التحويل للجامعات الأخري وهل بعد التحويل هل يكون لي حرية إختيار أي قسم آخر؟؟؟؟؟؟؟ أم فقط إلكترونية؟؟؟؟

وشكراااااااً

أنت لم تقدم نفسك لمن تريد أن تتعرف عليهم انت دفعه كام وقسم ايه

السلام عليكم. انا كمان من خريجى هندسة منوف القدامى دفعة 1998 وانا خارج مصر الأن واشتقت جدا للكلية واريد معرفة اخبارها

السلام عليكم
انا محمد ياسر يا جماعه واحب التعرف عليكم

من فضلكم يا جماعه انا ان شاء الله هحوول كليه هندسه اكترونيه في منوف
فكنت عايز اعرف انا هقعد ادرس هناك علطول ولا ممكن اني احوول لو جبت تقدير في اعدادي …وسمعت اني ممكن احوول بس مش بعد اعدادي انما بعد السنه التانيه فانا مش عارف بقي ايه الكلام الصحيح
ولو مينفعش اني احوول لمحافظه تانيه …لازم برضو اجيب تقدير عالي في اعدادي عشان اختار القسم اللي انا عاوزه ؟؟؟؟؟؟
وحاجة اخيره … هيا الكليه دي 4 سنين ولا 5 والتخصص فيها بيبدأ من سنه كام ؟؟؟؟
اتمني الرد السريع وكل سنه وانتوا طيبين

اهلا وسهلا بالجميع
انا حابه اسأل عن الشهاده الدائمه لاني انشغلت بعد التخرج
لاني متخرجه 2006 هل اخدها من الكليه من منوف ولا في الجامعه في شبين
لاني الاتنين سفر بالنسبه الي
الله يجزاكم خير قولولي وين علشان احدد وجهتي
وشكرااا وياريت حد يهتم ويرد

ياللي تخرج من منوف مافي احد يرد انا بدي اعرف شو اجراءات استخراج الشهاده الدائمه شعبه اتصالات

كمان عايزه اعرف اماكن توظيف مناسبه

اهلا مهندس محمد انا اخوك محمد مهندس اتصالات خريج 2010 اعمل فى شركة سيستل ونتعامل مع شركة هاواوى لان معظم الايريا عندنا كباين هاواوى فياريت لو كان عندكم فرص عمل ف الشركة ترد عليا على
eng_medo555@yahoo.com
شكرا