مهندس ميكانيكا قوى (جيد جدا والثالث على الدفعة) يطلب وظيفة

[CENTER][size=4]انا مهندس ميكانيكا قوى
خريج 2009 تقديرى العام
جيد جدا مع مرتبة الشرف
وترتيبى الثالث على القسم
اطلب وظيفة داخل مصر

وشكرا…
[/size][/center]

أخي الكريم أولاً ألف مبروك على تخرجك وقبله تفوقك، فأهلاً بك وسهلاً وإن شاء الله تكون صديقاً حميماً لنا
أخي الفاضل أرسل سيرتك الذاتية لشركة إنبي في مدينة نصر آخر شارع عباس وكذلك شركة بتروجت في النززهة الجديدة، على فكرة ما فيش داعي للوسايط طالما تقديرك جيد جداً مع مرتبة الشرف وأنا عارف بأقول آيه وعارف كويس جداً الناس دي بتشغل المهندسين ازاي وأكثر من كده إن شاء الله لو بتروجت راسلتك هايمتحنوك امتحان أنا إللي واضعه بنفسي قبل ان أترك الشركة وأسافر
أخي الكريم هاتين الشركتين عندما يكونوا في حاجة للتعيين لا يعينون إلا أوائل الدفعات إذا كانوا في حاجة لمهندسين إن شاء الله يراسلوك

أخي الكريم أخي أنا كنت من خمس سنين مثلك تماما (جيد جداً مع مرتبة الشرف والثالث على الدفعة) ولم أراسل ولا شركة واحدة كلـــــــــــــــــــــــهم هم اللي كانوا يراسلوني عن طريق الجامعة حتى بتروجت نفسها وشركات أخرى كتيــــــــــــــــــر، لا تقلق أهم حاجة ربنا يخلصك من الخدمة العسكرية وإن شاء الله الشغل جاي جاي
بالمناسبة برده في شركة قطاع خاص مرتباتها كويسه اسمها “*****” للزجاج المسطح في مدخل العاشر من رمضان، اعذرني أني لا أذكر اسمها كاملاً بس يمكن الشركة المصرية للزجاج المسطح، لي فيها صديق قديم ومرتباتهم 100\100، وبالله التوفيق

متشكر اوى على اهتمامك وردك وربنا يكرمنى ان شاء اللة