(أقوى فيديو يعرض من ورآء ما يحدث فى مصر )

//youtu.be/http://www.youtube.com/watch?v=cVjE_oOeNV4&feature=None_film

مش هو ده إللي كنا بنقوله
أنا عاوز أسمع رأي الناس كلها في الكلام الخطير الكارثة إللي احنا سمعناه ده، أنا والله قلتها من زمان لابد أن تكون هناك طالبة حقيقية بعزل شنودة وعلي جمعة لأن بقائهما فيه فساد عظيم للمجتمع وهما فقط من يفرق طبقات المجتمع، الأول مسلمين ونصارى، والتاني سلفيين وصوفيين، يعني ما خلوش حاجة

والله العظيم لو لستمررنا على ما نحن عليه من الرعونة في تقييم مثل هذه المواقف والاستمرار بالتغني على أغنية السلفيين فسنؤتى من حيث لم نحتسب

أكثركلمة اثرت في بتاعة الصحفي بتاع روزا اليوسفن معقــــــــــــــــــــــــــــــــــــول حتى روزا اليوسف نطقت، دا أكيد كانت حرب مولعة بين النصارى وليس مع الجيش دي مع الجيش، تبادل إطلاق نار مع الجيش، ليه هو كان العساكر ملتحيين هما كمان؟؟؟

يالا خلوها تخرب فوق دماغ الليبراليين والنصارى والعلمانيين وكما علي جمعة

والله القسيس باشا إللي بيقول علانية على الفضائيات إن لنصارى ما قدمهمش حل إلا الهجرة، أقسم بالله العظيم إني أنا إللي نفسي أهاجر بلا عودة وفكرت في الموضوع جدياً ولكني لم أجد بلداً تصلح لي إلا تشاد والنيجر والكاميرون فلذلك ترددت، وكان هذا الموضوع قبل الثورة، ولكن بعد الثورة “على فين يا مصر” على الأقل إللي حصل في امبابة والله ما كان يحصل أبداً في عهد حسني مبارك “رضي الله عنه” دا كان أمن الدولة طرقعلهم ولمهم كلهم في ليلة. بس على فين يا مصر، على فين يا بلدي، ولا أقولك إنا إلي على فين، ما نفسيش أخدم غيرك، بس معلش يمكن بعد كده نتلاقى