أنا لم أدفع فاتورة الكهرباء والماء

[SIZE=4][COLOR=Blue]أنا لم أدفع فاتورة الكهرباء والماء
الشعب المصرى تتم سرقته علانآ أمام مرئى ومسمع الحكومة المصرية الموكرة
إلى كل شعب مصر أمازلنا جاهلين أمازلنا غير قادرين أن نقف ضد الشركات التى باعها على بابا والأربعين حرامى
شركة الكهرباء تسرق المصريين علانآ أمام الحكومة الموكرة التى لم ولن تخرج من الجو المكيف حتى ترضى شعبها وترضى رب العالمين
إيصال الكهرباء هذا الشهر ثلاث أضعاف القيمة!!! واللى مش مصدق يسئل أى أحد وبشكل عشوائى
أو يراجع الوصلات والقراءات الموجودة مسبقآ مراجعة جيدة الشركةتضع لك قراءة شهرين فى شهر واحد ليضعك فى شرائح خمس أضعاف
الشريحة التى أنت تستحقها ومن ثم توفاجاء بالإيصال ثلاث أضعاف القيمة المستحقة عليك ومع الأسف الشعب بيدفع

وشركة المياه تسرق الشعب المصرى بشكل علنى وصلات المياه تصل 5000 جنية لبعض البيوت كيف هل الشركة ترسل ماء الذهب عبر المواسير
هل شركة المياه ترسل لبن مغلى كامل الدسم عبر المواسير كما تفعل دولة هولندا مع شعبها كل شىء عبر المواسير حتى اللبن
هل تحضرنا وأصبحنا نستلم لبن مغلى كامل الدسم من شركه مياه مصر
أين الحكومة من حرامية هذه الشركة ورأيسها اللى عمال يسرق فى الشعب المصرى
هل شركة الكهرباء والماء عايذين مليونية فى ميدان التحرير عشان يبطلوا سرقة الشعب ولا هوا بقى عرف سيبوا أى حرامى كبير !!! عليكم بحرامى المحفظة
عشان نقطع أيدة ونطبق علية الشريعة الأسلامية اللى يبنادوا بيها أخوننا !!! أنا مش عارف فى ثورة قامت لتطهير البلاد من الفساد ولا لق حد يجاوب

ياحكومة حرام عليكم الشعب هيلقيها من رغيف العيش ولا من أسطوانة الغاز ولا من أرتفاع الأسعار فى كل شىء

أتقوا الله يجعل لكم مخرجآ
حسبى الله ونعم الوكيل
[/color][/size]