دورات فى القاهره لاحتراف soildwoeks

ياجماعه فين فى مصر مكان يساعدنى على احتراف soildworks والزمن اللى ممكن اخده لحترافه لانى محتاجه جدا جدا

أولاً لو عاوز مكان في القاهرة، من غير ما أعرف فين بيتك أنا سأدلك على أقرب مكان لبيتك، مش سحر ولا شعوذة لكن حقيقة. منتدى المهندس هو أقرب مكان لك لتعلم السوليدووركس بالطريقة اللي تفضلها، سواءً دورات عربي أو إنجليزي، أو كتب لو بتحب الكتب وكله بالمجان. مر على المواضيع المثبتة في المنتدى ولن ترجع ندمان إن شاء الله.

أما لو انت فلوسك كتيرة وتحب الغرامة وخلاص :slight_smile: فأفضل مكان معتمد من الشركة الأم ويمنح شهادات معتمدة هو شركة كاد كام سيم وكيل البرنامج في مصر والشرق الأوسط. وهذا إيميلهم

support@cadcamcim.com

عندك مركز CadCAmCIm فى مدينةنصر وعلى فكرة المبلغ مش غالى

[SIZE=4]فيه فى كلية الهندسة جامعة القاهرة و سعره لطيف ب 250 جنيه تقريبا و مستوى الكورس جيد
فيه فى شركة jelecom و مكانها فى وسط البلد و جامعة عين شمس و ب 500 جنيه تقربيا و مستوى الكورس معقول

و لو انت فلوسك كتيرة روح CadCAmCIm

و ممكن توفر فلوسك و تشوف كورس الخاص بالمنتدى من إعداد المهندس أحمد عايش و كورس مفيد جدا و ممكن تتابع على المنتدى من كورسات solid professor

و لو انت فى القاهرة ممكن تتواصل معايا انا عندى اكتر من 15 جيجا فيديوات تعليمية للبرنامج
[/size]

الف شكر يا باشمهندسين ويا باشمهندس mohamed samy شوف حضرتك ازى نتقايل لانك معاك كنز والف الف شكر لحضرتك