عذرا اخوانى على الغياب

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
انا بعتذر بشده لكل اعضاء المنتدى على
هذا الغياب الطويل وبالاخص حبيبى ابو انس المصرى
والى كل من احبتى المهندس احمد الديب والمهندس شهاب
والى كل الاعضاء على هذا الغياب
ولكن والله النت كان قاطع عندى وكمان كنت مضغوط جدا فى الامتحانات
معلش سامحونى
جزاكم الله خيرا
بارك الله فيكم

ربنا يوفقك ان شاء الله وترجع احسن من الاول

يعني أفهم من كده إتك هاترجع تاني ولا لسه شويه
على فكرة أنا مانسيتاكش بس قلت خليه شويه لما الامتحانات تخلص وانا عرفت غن امتحانات مصر كلها خلصت على الأقل أمس

أحويا ابراهيم، خلي بالك ومهما كان لازم تمسعنا صوتك ولو برساله شخصية زي ما روبوت الاسلام بيعمل وأنا ببدوري باوصلها لباقي أعضاء المشروع

شهاب…لا ما تخافش من شهاب، أخوك شهاب زي حلاتك إنتو الاتنين غيبتوا مع بعض يمكن انت ظهرت لكنه هو لسه ما ظهر
لو كان لك بيه اتصال خارجي قوله “إنت وعدت أبو أنس إنك هاتسعاده في اللي طلبه منك في بداية شهر فبراير ودلوقت شهر فبراير عدى منه حوالي أسبوع وابو أنس مستنيك”

ما تنساش مشروع الصديق وواجبه نحوه يا إبراهيم، لا تنسى إنك مهما كنت حافظ أو لك علاقة مع شيخ إنك مع ذلك ملزم بكتابة ما هو مقرر عليك أو أخبرنا انك لا ترغب في الإكمال لأننا لا نحب ان يتصف مشروعنا لدى مشاهدينا بالتردد والانقطاع ,غنت شايف والحمد لله طريقة اهتمامنا أنا وطيب وسارة ومنار فبلاش تيجي منك أنت وبعدين يرضيك إنهم بيرموا علي كلام إن البنات هم اللي مشغلين الموضوع وغن الشباب كلــــــــــــــــــــــــــــهم ما في حد منهم كمل!!! آيه رأيك بقى؟؟

الحمد لله الامتحانات خلصت
والحمد لله رجعت النت النهارده
وان شاء الله دورة الصديق هتمشى واحسن من الاول وده بيا او من غيرى كفايه انك فيها يا ابا انس
وان شاء الله الاخوه هيشتغلوا فيها احسن من الاول
واحنا مش لازم نسكت على الكلام ده ازاى الاخوه يتقال عليهم كده
احنا لازم نعمل رابطه لوحدينا نسميها شركه الاخوه المتحدون ونوريهم الشغل الجامد بقى بتاع الاخوه

الحمد لله على سلامتك يا هيما وربنا يوفقك
افتقدتك يا هندسة

ما قولتليش هل ليك اتصال بشهاب

لا للاسف مفيش اتصال خارجى