منتدى المهندس في عيون أصحابه

[CENTER]منتدى المهندس

ماذا تعني هذه الكلمة في قلبك؟
احكي لنا ماذا يعني لك منتدى المهندس، وخد راحتك بس احرص عدم الإطالة حتى يتمكن الجميع من متابعة موضوعك

وما تنسوش التصويت على الاستفتاء، مع العلم إن الاستفتاء لأهمية الشفافية فيه ولأن رأيك الحقيقي يهمنا، فالاستفتاء مخفي ولن يستطيع الأعضاء معرفة لأي شئ كانت نتيجة تصويتك
ونرجع ونقول مين يا ترى هايكون أول واحد يفتح لنا قلبه؟

[/center]

منتدى المهندس اول منتدى هندسي اشترك عليه في حياتى رغم عدم مشاركتى الجدية في انشاء موضوعات الا انى بحس انه جزء من حياتى الهندسية عن نفسي شايفاه اجمل موقع هندسي مش عشان موضوعاته لا مش ده السبب بس انا حاسه بجد ان ليا فيه اخوات " سارة وهدير وطيب وسارة 2 واخي ربوت الاسلام واخويا الفاضل والمناضل والمرشح لكرسي افضل عضو زعيم الزعماء ابو انس المصري عرفت من خلاله ناس بفضل الله لم اندم ولن على معرفتهم قط ده + انى لم اطلب شئ كمساعده ولم اجد رد عليه بفضل الله استفدت منه دراسيا كتييييييييييييييييييييييييييير جدا
ربنا يكرمكم ويجزيكم كل خير على المنتدى الجميل

شكرا منتدى المهندس

والله أنا مش أول منتدى أشترك فيه ولكنه المنتدى الثالث ولكنه من أول ما أشتركت به أعتبرته بيتى وكل الاعضاء والمشرفين أخواتى وقد أكتسبت أخوان وأخوات كتير منهم أخى وصديقى وعزيزى أبوأنس وأستاذى م/ أحمد الديب وهو من عرفنى على هذا المنتدى الصرح العظيم وبارك الله لنا فيه

باخنصار شديد منتدى المهندس ده منتدى شامل الحب والصداقة اللى بجد وفوق ده كله بعتبره موسوعة علمية لا توصف

انا مش فاكر اذا كان ده اول منتدي اشتركت فيه ولا لاء بس مش مهم اصلها مش بالترتيب انا اصلا استخدمت المنتدي كتير من غير اشتراك:sm241:
كنت كل محب اسال علي حاجه اكتبها في جوجل وهو يقولي منتدي المهندس كل مره علي كده فقولت مش اسلوب ده هو مفيش غيره ومن ساعتها اشتركت فيه والحمد لله اتعلمت منه حاجات ملقتهاش في حته تانيه وارتحت فيه جدا

ممــــــــــــــــــــــتاز جدا

منتدى كبير رغم عدم فعالياتى فى المشاركات ولكنه كتير بيجاوب عن اسئلتى حتى قبل اشتراكى به بسنوات وبسبب فقد حسابى الأخر دخلت بحساب جديد .
ويكفى انه يحمل ارفع كلمه علمية بالنسبه لى وهى كلمة مهندس كلمة استنشق منها عبير الحب والإبداع .

كفاية ان اسمه منتدى المهندس

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته وبعد غياب طويل عن هذا المنتدى الرائع :

لقد بدأت كلّ الثورات الصناعية في العالم من الإنسان نفسه، ولذا أصبح اليابان ياباناً وأصبحت أوروبا ما هي عليه اليوم. وحدهم العرب راحوا يبنون المباني ويسمّون الجدران ثورة. ويأخذون الأرض من هذا ويعطونها لذاك، ويسمّون هذا ثورة ولكننا نحن اعضاء منتدى المهندس نعتز ونفتخر بكوننا من اسس وبنى منتدى المهندس لنعيش اجواء الهندسة بشكلها الحقيقي ولنكون مختلفين بعض الشيء عن باقي العرب اليس كذلك يا اعضاء…؟

منتدى المهندس بحر من المعلومات المفيدة بارك الله في كل العاملين عليه وجميع الاعضاء الافاضل

ما شاء الله، هذه شهادة من الزوار (باعتبار ما كان قبل التسجيل)
لأني لاحظت أن الأخ سجل اليوم فقط ولربما سجل من أجل أن يسجل المنتدى له شهادته هذه والحمد لله

ولكن رجاء منك يا أخي أن تكون معنا دائماً، عضواً وأخاً وصديقاً حميماً

أما عن منتدى المهندس في عيني فهو بصراحة
قضية أحمل همها
صداقة لا غنى لي عنها
حلم أحلم بتحقيقه
أول مستشار ألجأ إليه

منتدى مميز يحتوي على مواضيع جيدة

انا احب منتدى المهندس
واشكر له التزامه بالثوابت والقيم الاسلامية والعربية

السلام
بصراحه
ماكنت اعرفه بس بنات واولاد صفي واساتذتنا دائما يتكلمون عن هذا المنتدي ويمدحوه فحبيت اسجل بيه

بصراحه هوبالنسبه لي من اجمل المنتديات وانه البيت الدافئ

ان شاء الله هيكون منتدى فعال جدا معايا

هذا ثاني منتدى أشترك فيه في الحقيقة أعجبني كثيرا وان شاء الله سوف أستمر…

بصراحة انا تعاملت مع منتديات هندسية كتير
لكن ما شفتش زي منتدى المهندس
كل حاجة فيه حلوة
اعضاء
مواضيع
ادارة
اشراف
تكامل

دا تقريبا رابع منتدي هندسي اشارك فيه
بس بجد من لحظه ما اصبحت عضوه فيه وانا مبسوطه جدا
منتدي كله اهتمام من مهندسين بيفكرو بجد—المشاركات والاراء فيه كتيره وجميله كلها احترام واستفاده
يارب نستفيد بوقتها ف المنتدي الهندسي الرائع ده