Projet solidworks

السلام عليكم
اليكم ما يلي وقد قمت برسمها ب solidworks ان شاء الله
و اليكم الصور :

لا يوجد شيء اخي الكريم

اليكم محرك السيارة بالسوليد وركس

ما شاء الله عليك
شغل جدا رائع
طيب يا ريت اذا بترفعلنا الملف حتى تعم الفائدة

كيفك يا هشام [MENTION=279153]مهندس دولة ميكانيك[/MENTION] أخيراً جيت :slight_smile: وكمان داخل سخن مشرف منتدى الهندسة الميكانيكية :slight_smile: آيه رأيك في منتدى السوليدووركس عندنا، إن شاء الله يكون طلع كلامي صح.

أهلاً بين اخوانك، صار لينا أعضاء من بلاد الشام مروراً باليمن وأرض الحجاز ومروراً بأرض الكنانة واختها ليبيا والحين وصلت طلائعنا لحدود المغرب للجزائر، إن شاء الله باقي خطوتين وتتلاعب أمواج الأطلسي بأقدام طلائعنا في منتدى السوليدووركس.

ساقوم بحمله

جميل جدا جدا مافى الصوره ورائع

وننتظر الملف

تحياااااااااااااااتى

الاخ الكريم \ مهندس دوله ميكانيك هل يمكنك رفع النموذج ام اقوم برفعه نيابه عنك لان هذا الملف 189mp ميجا بايت يعنى الملف كبير شويه

تحيااااااااااااااااااااااااتى

السلام عليكم

عمل رائع جداً

ولقد قمت بتعديل الموضوع بوضع الصور بمشاركة الموضوع الأساسية

وشكر خاص للأخ محمد حامد للمساعدة برفع الصور

رائع جدا جدا جدا

انا ضعت بين الاعضاء الرائعين يا عم

ضعت آيه يا باشا، انت بس تقلان علينا أو بخلان علينا أو الاتنين، بس احنا علشان “منحبك” فمش عاوزين تغلس غليك وسايبينك براحتك.

وانا منحبكم كمان والله

يا اخواني والله راح اعمل كل ما استطيع لافادتكم انا الان اقوم بحمل المحرك انه كبير جدا قريبا راح يكون في المنتدى

السلام عليكم
اليكم رسم arbre came قمت برسمه
انه في المرافق اما بالنسبة للمحرك فهو في طريق التحميل على المنتدى عند الاكتمال فقط اضعه لانه كبير جدا اتمنة ان ينال اعجابكم
سلام

ملف الموتور

http://speedy.sh/3fUrQ/MOTOR-MOVIMENTAN.rar

معلش يا هندسة الموقع ده محجوب في السعودية ممكن ترفعه على موقع تاني بس بلاش ميجا ابلود :slight_smile:

انت تأمر يا باشا ان شاء الله نرفعه ولو عندك سيرفر رفع ملفات اسرع
ياريت تبعثه وانا اقوم برفعه عليه لان الملف كبير

فورشيرد رائع
ميديا فاير ممتاز
رابيدشير شغااااااااااال

مش عارف بس أعمل آيه يا بامشهندس محمد علشان أريحك، والله إني شايف إني عداني العيب، أنا مش بأقول كده علشان أنا موجود أنا بأقول كده برده من ورايا. :slight_smile:
معلش يا هندسة تاعبينك معانا، بس طبعاً شغلك خبرة بالنسبة لنا ما ينفعش نضيعها.

جميل جدا هذا التصميم الرائع

شكرا لك المرور الكريم

وياريت الاخ عزام ينقل الملف والفيديو فى المشاركه الاولى